Mail: biuro@obozy.pl
Tel.: 22 636 27 62
mobile menu

Dla wielbicieli niesamowitych historii i starych śladów...
  • wraz z Indianą będziemy szukać zaginionego medalionu
  • dowiemy się jak posługiwać się kompasem w terenie czy wyznaczać kierunek według gwiazd...
  • wybierzemy się w doliny tatrzańskie
  • będziemy eksplorować jaskinie i piec kiełbaski na ognisku
  • Odwiedzimy także aquapark TATRALANDIĘ!

    ZAKOPANE - INDIANA I ZAKOPIAŃSKA WYPRAWA
    Wakacje z przygodą, wycieczka do Tatralandii.
    WIEK UCZESTNIKӓW: 6-9, 10-12 lat
    CENA OD: 1459.00 PLN

    TUTAJ JEDZIEMY:
    PODOBNE WYJAZDY:

    WARTO ZAJRZEƆ:
    COGITO NON STOP
    POMOC
    DRUKUJ STRONĘ
    POLUB NAS!
    Dla wielbicieli niesamowitych historii i starych śladów...
  • wraz z Indianą będziemy szukać zaginionego medalionu
  • dowiemy się jak posługiwać się kompasem w terenie czy wyznaczać kierunek według gwiazd...
  • wybierzemy się w doliny tatrzańskie
  • będziemy eksplorować jaskinie i piec kiełbaski na ognisku
  • Odwiedzimy także aquapark TATRALANDIĘ!
    ZAKOPANE - INDIANA I ZAKOPIAŃSKA WYPRAWA
    Wakacje z przygodą, wycieczka do Tatralandii.
    WIEK UCZESTNIKӓW: 6-9, 10-12 lat
    CENA OD: 1459.00 PLN

    ZAKOPANE I OKOLICE

    Zakopanego reklamować nie trzeba – mali i duzi znajdą tam moc atrakcji. Stolica polskich Tatr zaprasza nie tylko na górskie wędrówki, ale również na kąpiele w ciepłych źródłach – niedawno otwarte kąpielisko "Szymoszkowa" oraz Aquapark zapewniają moc wrażeń.



    OŚRODEK KOLONIJNO-WCZASOWY ELŻBIETA

    Ośrodek kolonijno-wczasowy Elżbieta w Poroninie k. Zakopanego to znakomite miejsce na kolonię. Czyste, świeże powietrze, górski klimat oraz piękne widoki na Tatry polskie oraz słowackie stwarzają idealne warunki do wypoczynku.
    Pokoje 2, 3 i 4 osobowe z łazienkami. Do dyspozycji Uczestników: przestronna jadalnia, basen letni, boiska do gier zespołowych, sala dyskotekowa oraz animacyjna.


    INDIANA JONES


    „Indiana Jones i zakopiańska wyprawa”  to kolonia, której fabuła oparta jest na przygodowych filmach o legendarnym archeologu  i podróżniku – Indianie Jones. Uczestnicy, podobnie jak bohater filmów, staną się prawdziwymi poszukiwaczami przygód. Tym razem ekspedycja odbędzie się pod Tatrami. Jej członkowie będą mieli szansę wykazać się pomysłowością i zaradnością, aby po wielu niesamowitych przygodach odkryć tajemnicę zakopiańskiego skarbu ukrytego niegdyś w okolicznych dolinach.

    Ruszamy na pełną przygód kolonię! Przed Wami wiele ciekawych zagadek, gier i animacji fabularnych. Odważ się stanąć twarzą w twarz z przygodą i dołącz do wyprawy!

    Zaginiony medalion Astartów – wykonamy przedmioty, które uchronią nas przed niebezpieczeństwami.
    Baza archeologiczna „Nechbet” – poszukamy pradawnych śladów naszych przodków.
    • WIELKIE WYKOPALISKA – wykopujemy skamieliny...
    • Szyfry i tajne pismo – tajemnicze hieroglify, pismo rysunkowe czy naskalne ryciny. Nauczymy się różnych systemów kodu.
    NERF BATTLE – fantastyczne rozgrywki na nowoczesne wyrzutnie i strzałki! Tutaj trzeba wykazać się sprytem oraz umiejętnością współpracy z zespołem. Ale generalnie wygrywają wszyscy, bo każdy dobrze się przy tym bawi. Każdy uczestnik otrzyma wyrzutnię NERF oraz strzałki.
    Tajemnicze Plany – czytanie mapy i posługiwanie się kompasem. Stworzymy własne mapy, zapoznamy się z oznaczeniami górskich szlaków. Odwiedzimy też bazę TOPR.
    • Zaginiony dziennik – nasz osobisty pamiętnik podróży. Będziemy w nim zapisywać przemyślenia i obserwacje, rysować tajne mapy i szkice znalezionych artefaktów. 
    Pod „gołym niebem” żeby bezpiecznie podróżować musimy wiedzieć, jak określać kierunki świata bez kompasu. Pod osłoną nocy rzucimy okiem na gwiaździstą mapę nieba.
    Zespół Archeologa – Indiana Jones podróżował z grupą przyjaciół. Pobawimy się w wiele ciekawych zabaw, które pomogą nam zbudować zespół, nauczymy się działać w grupie.
    Podchodzenie bo podróżnik, taki jak Indiana, powinien umieć obejść nieprzyjaciela...
    Indiana zostaje turystą – wraz z naszym bohaterem udamy się na wycieczki w doliny tatrzańskie i będziemy moczyć stopy w górskich potokach.
    Na koniec kolonii przyznamy sprawności PODRÓŻNIKA 2016.
    (opis programu zawiera przykładowe zajęcia)


    WYCIECZKA NA SŁOWACJĘ – TATRALANDIA

    Jeden z największych i najpopularniejszych parków wodnych w Europie Środkowej. Tutaj będziecie szaleć pośród 14 basenów termalnych z krystalicznie czystą wodą. Czeka na was 21 unikalnych zjeżdżalni, wodne huśtawki, sztuczny deszcz, wodne wulkany, powietrzne leżaki i gejzery! Na miejscu zobaczycie również egzotyczne palmy oraz niesamowity piracki żaglowiec, który przeniesie Was w zupełnie inny świat! Tam obserwując przepiękne morskie ryby będziecie mogli poszukać tajemniczego skarbu piratów. Jednym słowem – na miejscu czeka Was dużo miłych niespodzianek! Co więcej, przez cały czas pobytu korzystacie do woli z thallaso terapii, czyli leczenia morzem sól zawarta w wodzie ma działanie relaksacyjne i zdrowotne, szczególnie pozytywny wpływ odnotowano na układ oddechowy i nerwowy. Przyjemne z pożytecznym, nieprawdaż?

    A ponadto:
    Bardzo nocne ognisko, maraton filmów przygodowych (na wesoło!), gra terenowa w zdobywanie podwieczorku, piżama party, Wielka Feta – bal kończący kolonię.


    PROGRAM DODATKOWY (dla chętnych):

    PAKIET ZAKOPIAŃSKIE BASENY:
    Odwiedzimy najciekawsze kąpieliska termalne  Zakopanego: Aquapark na Antałówce i kąpielisko Szymoszkowa.

    ZAKOPIAŃSKI AQUAPARK
    Największy w Polsce, termalny Aquapark bije na głowę nawet słowackie ośrodki. Ogromna hala główna jest cała przeszklona – podziwiać stąd można Zakopane i w całej okazałości pasmo Giewontu. W hali znalazły się 3 baseny, rwąca rzeka i brodziki dla dzieci. Do basenów spłynąć będzie można pięcioma zjeżdżalniami, tak docieramy do basenu zewnętrznego na ogromnym tarasie – idealnym do opalania. Można w nim pływać lub moczyć się na bąbelkujących kanapach, kontemplując pejzaż górski. Albo rzucimy się w wir dzikiej rzeki, albo po prostu popływamy w wielkim basenie, w którym jak wyspy rozrzucone są wanny z masażami wodnymi.

    KĄPIELISKO "SZYMOSZKOWA" (zależne od pogody)
    Niedawno otwarty, największy w Polsce zbiornik z wodą geotermalnie podgrzewaną, o powierzchni 5 tys m2, z atrakcjami typu grzybek wodny, kaskada. Tu się można poczuć jak nad egzotyczną laguną – tylko widok jakiś taki znajomy...

    PAKIET ACTIV MAX – dla odważnych i aktywnych.
    Dla wszystkich miłośników czynnego wypoczynku stworzyliśmy studio aktywnego wypoczynku „Activ Max”. Atrakcyjny i różnorodny program zajęć dodatkowych zapewni maksymalną ilość wrażeń i spełni oczekiwania każdego z Was! Rodzaj i czas zajęć będą dostosowane do wieku i możliwości uczestników. Nad bezpieczeństwem czuwać będą wykwalifikowani instruktorzy, a wszystkie zajęcia odbywać się będą na specjalnie przygotowanym i zabezpieczonym terenie Parku Linowego w pobliżu Krupówek.
    Mini park linowy – prosty tor linowych przeszkód zawieszonych pomiędzy domkami.
    Slackline – zabawa polegająca na utrzymaniu równowagi podczas chodzenia po specjalnej taśmie.
    Euro bungee – trampoliny z uprzężami pozwalające wybić się wysoko w górę, moc wrażeń dla każdego!
    Paintball – strzelanie do celu kulkami z farbą. Strzelać można do wszystkiego, co znajduje się na polu do paintballa (samochód, beczki, opony itp.). Każdy uczestnik ma po 50 kulek.
    Łucznictwo – zajęcia na łucznicy w formie kursu. Nauka prawidłowej pozycji, zakładania strzał, naciągania cięciwy, celowania, puszczania cięciwy, zakończone punktowanym turniejem łuczniczym.
    Aquazorbing (kula wodna) – zabawa polega na „chodzeniu” po wodzie w przezroczystej kuli o średnicy 2m. Trudno się nie uśmiechnąć :)
    Przejażdżka samochodem terenowym 4x4 – przejażdżka jako pasażer samochodem terenowym z napędem na 4 koła po specjalnie wybranej trasie. Niesamowite przeżycia i skok adrenaliny zapewnione! Wszyscy pasażerowie przypięci pasami, kierowca jest jednocześnie instruktorem.
    Każdy uczestnik będzie miał możliwość jednokrotnego skorzystania z przygotowanych przez nas atrakcji. Czas trwania zabawy zależny od wielkości grupy.

    TRANSPORT

    Wyjazdy według rozkładu przypisanego do turnusu. Brakujące godziny zbiórek i powrotów będą znane 2 dni przed wyjazdem. Zbiórka uczestników 20 min. przed odjazdem. Organizator zastrzega możliwość zmiany rozkładu jazdy, przesiadek oraz środka transportu w wypadku małej liczby uczestników z danego miasta. Transport jest organizowany przy minimum 6 uczestnikach. Na przystankach pośrednich mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn niezależnych od organizatora. Prosimy o sprawdzenie miejsca i aktualnej godziny zbiórki na 2 dni przed wyjazdem na www.obozy.pl.Wielkość bagażu uczestnika ograniczona jest do 2 sztuk bagażu o łącznej wadze nie przekraczającej 20 kg (bagaż główny i niewielka podręczna torba). Kierowca ma prawo, w przypadku braku miejsca, odmówić zabrania nadbagażu. Bagaż należy opisać imieniem i nazwiskiem.

         
    Kod terminu W terminie Rozkład jazdy
    01ZIDW/16 27.06 - 08.07.2016 kliknij i zobacz
    02ZIDW/16 09.07 - 20.07.2016 kliknij i zobacz
    03ZIDW/16 21.07 - 01.08.2016 kliknij i zobacz
    04ZIDW/16 02.08 - 13.08.2016 kliknij i zobacz
    05ZIDW/16 14.08 - 25.08.2016 kliknij i zobacz

    Dodatkowe informacje na temat transportu.
    KOD IMPREZYCENATERMINSTATUS
    01ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-06-27 - 2016-07-08 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa. Liczba miejsc w promocji ograniczona.
    02ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-07-09 - 2016-07-20 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    03ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-07-21 - 2016-08-01 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    04ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-08-02 - 2016-08-13 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    05ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-08-14 - 2016-08-25 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    CENA ZAWIERA:
    • Zakwaterowanie i wyżywienie (3 posiłki dziennie), śniadania i kolacje w formie bufetu. Pierwszy posiłek – kolacja, ostatni – śniadanie + suchy prowiant.
    • Opiekę wychowawców, przewodnika.
    • Wycieczkę autokarową na Słowację i bilety wstępu do TATRALANDII (wymagany paszport lub dowód osobisty).
    • Wstępy do Tatrzańskiego Parku Narodowego.
    Wyrzutnię NERF lub NERF Rebelle wraz ze strzałkami.
    • Ubezpieczenie TUiR AXA: NNW (do 5000 zł).
    • Program rekreacyjno-sportowy wg opisu.
    PROGRAM "GWARANCJA AKLIMATYZACJI": Jeśli dziecko wyjedzie na kolonie pierwszy raz i nie zaaklimatyzuje się, przez co będą Państwo zmuszeni odebrać je wcześniej - niewykorzystane dni nie przepadają! Będą mogli Państwo wykorzystać te dni w dowolnym, następnym terminie kolonii, również za rok!
    PROGRAMY I KOSZTY DODATKOWE (dla chętnych, o ile nie zaznaczono inaczej):
    • Dojazd na miejsce autokarem – patrz rozkład jazdy.
    • Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy TUiR AXA (dobrowolne, zalecamy wykupienie) – 52 zł.
    • Dodatkowe ubezpieczenia patrz w tabeli dopłat podczas rezerwacji.
    • Pakiet Zakopiańskie Baseny – 40 zł.
    • Pakiet Activ Max – 150 zł.
    • Dom „do góry nogami” – 5 zł.


    ZAKOPANE - INDIANA I ZAKOPIAŃSKA WYPRAWA WIEK UCZESTNIKÓW: 6-9, 10-12 lat
    Wakacje z przygodą, wycieczka do Tatralandii. CENA OD: 1459.00 PLN

    ZAKOPANE I OKOLICE

    Zakopanego reklamować nie trzeba – mali i duzi znajdą tam moc atrakcji. Stolica polskich Tatr zaprasza nie tylko na górskie wędrówki, ale również na kąpiele w ciepłych źródłach – niedawno otwarte kąpielisko "Szymoszkowa" oraz Aquapark zapewniają moc wrażeń.



    OŚRODEK KOLONIJNO-WCZASOWY ELŻBIETA

    Ośrodek kolonijno-wczasowy Elżbieta w Poroninie k. Zakopanego to znakomite miejsce na kolonię. Czyste, świeże powietrze, górski klimat oraz piękne widoki na Tatry polskie oraz słowackie stwarzają idealne warunki do wypoczynku.
    Pokoje 2, 3 i 4 osobowe z łazienkami. Do dyspozycji Uczestników: przestronna jadalnia, basen letni, boiska do gier zespołowych, sala dyskotekowa oraz animacyjna.



    INDIANA JONES


    „Indiana Jones i zakopiańska wyprawa”  to kolonia, której fabuła oparta jest na przygodowych filmach o legendarnym archeologu  i podróżniku – Indianie Jones. Uczestnicy, podobnie jak bohater filmów, staną się prawdziwymi poszukiwaczami przygód. Tym razem ekspedycja odbędzie się pod Tatrami. Jej członkowie będą mieli szansę wykazać się pomysłowością i zaradnością, aby po wielu niesamowitych przygodach odkryć tajemnicę zakopiańskiego skarbu ukrytego niegdyś w okolicznych dolinach.

    Ruszamy na pełną przygód kolonię! Przed Wami wiele ciekawych zagadek, gier i animacji fabularnych. Odważ się stanąć twarzą w twarz z przygodą i dołącz do wyprawy!

    Zaginiony medalion Astartów – wykonamy przedmioty, które uchronią nas przed niebezpieczeństwami.
    Baza archeologiczna „Nechbet” – poszukamy pradawnych śladów naszych przodków.
    • WIELKIE WYKOPALISKA – wykopujemy skamieliny...
    • Szyfry i tajne pismo – tajemnicze hieroglify, pismo rysunkowe czy naskalne ryciny. Nauczymy się różnych systemów kodu.
    NERF BATTLE – fantastyczne rozgrywki na nowoczesne wyrzutnie i strzałki! Tutaj trzeba wykazać się sprytem oraz umiejętnością współpracy z zespołem. Ale generalnie wygrywają wszyscy, bo każdy dobrze się przy tym bawi. Każdy uczestnik otrzyma wyrzutnię NERF oraz strzałki.
    Tajemnicze Plany – czytanie mapy i posługiwanie się kompasem. Stworzymy własne mapy, zapoznamy się z oznaczeniami górskich szlaków. Odwiedzimy też bazę TOPR.
    • Zaginiony dziennik – nasz osobisty pamiętnik podróży. Będziemy w nim zapisywać przemyślenia i obserwacje, rysować tajne mapy i szkice znalezionych artefaktów. 
    Pod „gołym niebem” żeby bezpiecznie podróżować musimy wiedzieć, jak określać kierunki świata bez kompasu. Pod osłoną nocy rzucimy okiem na gwiaździstą mapę nieba.
    Zespół Archeologa – Indiana Jones podróżował z grupą przyjaciół. Pobawimy się w wiele ciekawych zabaw, które pomogą nam zbudować zespół, nauczymy się działać w grupie.
    Podchodzenie bo podróżnik, taki jak Indiana, powinien umieć obejść nieprzyjaciela...
    Indiana zostaje turystą – wraz z naszym bohaterem udamy się na wycieczki w doliny tatrzańskie i będziemy moczyć stopy w górskich potokach.
    Na koniec kolonii przyznamy sprawności PODRÓŻNIKA 2016.
    (opis programu zawiera przykładowe zajęcia)


    WYCIECZKA NA SŁOWACJĘ – TATRALANDIA

    Jeden z największych i najpopularniejszych parków wodnych w Europie Środkowej. Tutaj będziecie szaleć pośród 14 basenów termalnych z krystalicznie czystą wodą. Czeka na was 21 unikalnych zjeżdżalni, wodne huśtawki, sztuczny deszcz, wodne wulkany, powietrzne leżaki i gejzery! Na miejscu zobaczycie również egzotyczne palmy oraz niesamowity piracki żaglowiec, który przeniesie Was w zupełnie inny świat! Tam obserwując przepiękne morskie ryby będziecie mogli poszukać tajemniczego skarbu piratów. Jednym słowem – na miejscu czeka Was dużo miłych niespodzianek! Co więcej, przez cały czas pobytu korzystacie do woli z thallaso terapii, czyli leczenia morzem sól zawarta w wodzie ma działanie relaksacyjne i zdrowotne, szczególnie pozytywny wpływ odnotowano na układ oddechowy i nerwowy. Przyjemne z pożytecznym, nieprawdaż?

    A ponadto:
    Bardzo nocne ognisko, maraton filmów przygodowych (na wesoło!), gra terenowa w zdobywanie podwieczorku, piżama party, Wielka Feta – bal kończący kolonię.


    PROGRAM DODATKOWY (dla chętnych):

    PAKIET ZAKOPIAŃSKIE BASENY:
    Odwiedzimy najciekawsze kąpieliska termalne  Zakopanego: Aquapark na Antałówce i kąpielisko Szymoszkowa.

    ZAKOPIAŃSKI AQUAPARK
    Największy w Polsce, termalny Aquapark bije na głowę nawet słowackie ośrodki. Ogromna hala główna jest cała przeszklona – podziwiać stąd można Zakopane i w całej okazałości pasmo Giewontu. W hali znalazły się 3 baseny, rwąca rzeka i brodziki dla dzieci. Do basenów spłynąć będzie można pięcioma zjeżdżalniami, tak docieramy do basenu zewnętrznego na ogromnym tarasie – idealnym do opalania. Można w nim pływać lub moczyć się na bąbelkujących kanapach, kontemplując pejzaż górski. Albo rzucimy się w wir dzikiej rzeki, albo po prostu popływamy w wielkim basenie, w którym jak wyspy rozrzucone są wanny z masażami wodnymi.

    KĄPIELISKO "SZYMOSZKOWA" (zależne od pogody)
    Niedawno otwarty, największy w Polsce zbiornik z wodą geotermalnie podgrzewaną, o powierzchni 5 tys m2, z atrakcjami typu grzybek wodny, kaskada. Tu się można poczuć jak nad egzotyczną laguną – tylko widok jakiś taki znajomy...

    PAKIET ACTIV MAX – dla odważnych i aktywnych.
    Dla wszystkich miłośników czynnego wypoczynku stworzyliśmy studio aktywnego wypoczynku „Activ Max”. Atrakcyjny i różnorodny program zajęć dodatkowych zapewni maksymalną ilość wrażeń i spełni oczekiwania każdego z Was! Rodzaj i czas zajęć będą dostosowane do wieku i możliwości uczestników. Nad bezpieczeństwem czuwać będą wykwalifikowani instruktorzy, a wszystkie zajęcia odbywać się będą na specjalnie przygotowanym i zabezpieczonym terenie Parku Linowego w pobliżu Krupówek.
    Mini park linowy – prosty tor linowych przeszkód zawieszonych pomiędzy domkami.
    Slackline – zabawa polegająca na utrzymaniu równowagi podczas chodzenia po specjalnej taśmie.
    Euro bungee – trampoliny z uprzężami pozwalające wybić się wysoko w górę, moc wrażeń dla każdego!
    Paintball – strzelanie do celu kulkami z farbą. Strzelać można do wszystkiego, co znajduje się na polu do paintballa (samochód, beczki, opony itp.). Każdy uczestnik ma po 50 kulek.
    Łucznictwo – zajęcia na łucznicy w formie kursu. Nauka prawidłowej pozycji, zakładania strzał, naciągania cięciwy, celowania, puszczania cięciwy, zakończone punktowanym turniejem łuczniczym.
    Aquazorbing (kula wodna) – zabawa polega na „chodzeniu” po wodzie w przezroczystej kuli o średnicy 2m. Trudno się nie uśmiechnąć :)
    Przejażdżka samochodem terenowym 4x4 – przejażdżka jako pasażer samochodem terenowym z napędem na 4 koła po specjalnie wybranej trasie. Niesamowite przeżycia i skok adrenaliny zapewnione! Wszyscy pasażerowie przypięci pasami, kierowca jest jednocześnie instruktorem.
    Każdy uczestnik będzie miał możliwość jednokrotnego skorzystania z przygotowanych przez nas atrakcji. Czas trwania zabawy zależny od wielkości grupy.


    TRANSPORT

    Wyjazdy według rozkładu przypisanego do turnusu. Brakujące godziny zbiórek i powrotów będą znane 2 dni przed wyjazdem. Zbiórka uczestników 20 min. przed odjazdem. Organizator zastrzega możliwość zmiany rozkładu jazdy, przesiadek oraz środka transportu w wypadku małej liczby uczestników z danego miasta. Transport jest organizowany przy minimum 6 uczestnikach. Na przystankach pośrednich mogą wystąpić opóźnienia z przyczyn niezależnych od organizatora. Prosimy o sprawdzenie miejsca i aktualnej godziny zbiórki na 2 dni przed wyjazdem na www.obozy.pl.Wielkość bagażu uczestnika ograniczona jest do 2 sztuk bagażu o łącznej wadze nie przekraczającej 20 kg (bagaż główny i niewielka podręczna torba). Kierowca ma prawo, w przypadku braku miejsca, odmówić zabrania nadbagażu. Bagaż należy opisać imieniem i nazwiskiem.

         
    Kod terminu Jedziemy do W terminie Rozkład jazdy
    01ZIDW/16 ZAKOPANE I OKOLICE 27.06 - 08.07.2016 kliknij i zobacz
    02ZIDW/16 ZAKOPANE I OKOLICE 09.07 - 20.07.2016 kliknij i zobacz
    03ZIDW/16 ZAKOPANE I OKOLICE 21.07 - 01.08.2016 kliknij i zobacz
    04ZIDW/16 ZAKOPANE I OKOLICE 02.08 - 13.08.2016 kliknij i zobacz
    05ZIDW/16 ZAKOPANE I OKOLICE 14.08 - 25.08.2016 kliknij i zobacz

    Dodatkowe informacje na temat transportu.

    KOD IMPREZYCENATERMINSTATUS
    01ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-06-27 - 2016-07-08 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa. Liczba miejsc w promocji ograniczona.
    02ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-07-09 - 2016-07-20 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    03ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-07-21 - 2016-08-01 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    04ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-08-02 - 2016-08-13 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    05ZIDW/16 1459.00 PLN 2016-08-14 - 2016-08-25 [ zakończona ]
    Impreza 12-dniowa.
    CENA ZAWIERA:
    • Zakwaterowanie i wyżywienie (3 posiłki dziennie), śniadania i kolacje w formie bufetu. Pierwszy posiłek – kolacja, ostatni – śniadanie + suchy prowiant.
    • Opiekę wychowawców, przewodnika.
    • Wycieczkę autokarową na Słowację i bilety wstępu do TATRALANDII (wymagany paszport lub dowód osobisty).
    • Wstępy do Tatrzańskiego Parku Narodowego.
    Wyrzutnię NERF lub NERF Rebelle wraz ze strzałkami.
    • Ubezpieczenie TUiR AXA: NNW (do 5000 zł).
    • Program rekreacyjno-sportowy wg opisu.
    PROGRAM "GWARANCJA AKLIMATYZACJI": Jeśli dziecko wyjedzie na kolonie pierwszy raz i nie zaaklimatyzuje się, przez co będą Państwo zmuszeni odebrać je wcześniej - niewykorzystane dni nie przepadają! Będą mogli Państwo wykorzystać te dni w dowolnym, następnym terminie kolonii, również za rok!
    PROGRAMY I KOSZTY DODATKOWE (dla chętnych, o ile nie zaznaczono inaczej):
    • Dojazd na miejsce autokarem – patrz rozkład jazdy.
    • Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy TUiR AXA (dobrowolne, zalecamy wykupienie) – 52 zł.
    • Dodatkowe ubezpieczenia patrz w tabeli dopłat podczas rezerwacji.
    • Pakiet Zakopiańskie Baseny – 40 zł.
    • Pakiet Activ Max – 150 zł.
    • Dom „do góry nogami” – 5 zł.